Ticket-system til håndtering af kundehenvendelser (support-system)
I supportafdelinger er det en udfordring at holde styr kontakten med kunden og de forskellige sager, der tikker ind, specielt når kunden håndteres af forskellige medarbejdere. Med Request Tracker fra Best Practical, følges al korrespondence på en henvendelse, indtil sagen lukkes, hvilket gør det muligt at give en professionel kundeservice.
Hosting af databaser
Hos Lynero tilbyder vi vores kunder drift af missionskritisk databasesetup, samt håndtering af backup, failover med mere.
Vi laver et nøglefærdigt databasesetup som dækker virksomhedens behov for redundans, backup og restore, failover og sikkerhed. For at kunne påtage os driftansvaret betinger vi os at der som en del af en driftsaftale beskrives hvordan opgraderinger og sikkerhedsopdateringer håndteres. Når databasesoftware producenterne ikke længere yder support på gamle versioner eller der opdages sikkerhedsfejl, er proceduren dermed kendt af begge parter.
Programmeringssprog og web- og applikationsplatforme
Som en af få hostingudbydere tilbyder vi også drift af jeres egenudviklede software. Vi har erfaring med drift af applikationer udviklet i følgende programmeringssprog:
Eksempel på web- og applikationsplatforme vi har erfaring med:
Prøveperiode
Typisk vil vi aftale en prøveperiode hvori applikationen testes, således at begge parter er trygge ved samarbejdet. På baggrund af erfaringerne herfra udarbejdes en serviceaftale.